lørdag 19. mai 2012

Leptoflebia VS Baetis Rhodani...

Regn regn og atter regn, elvene har gått i frå å vere nesten tørre til å bli flomstore og sjølv om tirsdagen skulle bringe sol og lite vind så var det stillevatn som lokket mest denne dagen.

Framme ved vatnet så såg det nesten heilt dødt ut!!


Til tross for at vinden var bortimot perfekt så var fisken lite aktiv i overflaten, ein og anna fisk var det som viste seg, men det skulle ikkje ta lang tid før me skjønte at det var under overflaten at tingene skjedde.

Me gjekk langs land og spotta på fisk som stod med hode godt ned i mudderet og koste seg med lepto nympher som var på veg inn mot land for å kvitte seg med nymphe skallet.

Dette er eit vanleg syn i Ekso, men å få oppleve det i eit vatn som dette og så tett opp til land, var ganske spesielt :o)

Det tok ikkje lang tid før den første fisken ville ha den lett fortynnga nympha og sjølv om ikkje den var av den største sorten, 100.5 gr, så var det ihvertfall svar på at nymphene var eit riktig valg :o)

5 min seinare spotter Arild ein flott fisk som kommer i hans retning.
Han legger nympha i riktig område, venter litt med å gje den ein bevegelse, fisken reagerer og tillslaget er heilt perfekt :o)
Fisken gjer seg ikkje uten kamp men havner allikevel tilslutt i håven.
Den måler 47 cm og er i nydelig kondisjon :o)


One happy flyfisher :0))

Nydelig marmor blå/svart prikk rett bak auga :0)
   Etter at denne fort fekk sin frihet tilbake såg me masse fin fisk som gjekk i området me satt på, men dette betyr ikkje at fisken skal være enkel å lure.
Me hadde fleire gonger kast på fisk som kikka på imitasjonane våre, men som allikavel snudde få cm bak.

Eg bestemte meg for å flytte meg til ein anna del av vatnet som eg veit det går stor fisk og patruljera tett ved land. Allerede ved første kast så er det ein flott brunørret som tar nympha samtidig som den hopper høgt til værs, men denne kjenner eg ikkje meir enn eit par sec så er den av.

Eg legg kastet eingong til i samme bane i håp om at den ikkje kjente krokken nok til å bli skremt.
Begynner forsiktig inntrekket og idet eg begynner å tvile på at fisken fortsatt er der, strammer lina seg fint opp og eg gjer tilslaget.

Fisken gjer eit sprang til værs før den setter ut mot djupare vatn, men det tar ikkje lange tida før den skjønner at den har tapt og håven deretter er neste stopp :o)



Ein flott Regnbue på 48-49 cm ligger i vatne og kikker opp. Kroken blir raskt fjerna frå munnviken og fisken svømmer fint tilbake til sitt undervannsparadis.
Etter dette så er det tid for ein liten kaffipause.


Arild har komt bort til området som eg har slått leir i og legger seg ned for ein liten avslapping,
men det tar ikkje lang tid før Arild må til pers igjen. Ein flott fisk vaker seg oppover mot oss heilt kloss til sivkanten.


Han vader så langt ut som han tørr og legger forsiktig nympha i riktig bane, men ingen respons.
Fisken viser seg igjen, men denne gongen på veg tilbake der den kom frå!!?? Jaja då er det berre til å vente :o)

Med eit så er det ein flott fisk som viser seg midt mellom meg og Arild.
Arild legg sitt kast i den retningen som han trur den går, mens eg legger kastet 10cm frå vaksenteret og bingo!! Fisken tar nympha mi :o)
Men denne fisken har ikkje heilt skjønt kva som har skjedd, så den berre fortsetter å svømme rolig oppover.
Dette er ein nydelig fisk men eg klare ikkje å sjå om det er ein regnbue eller brunnørret og idet eg begynner å holde tilbake så skjønner den at det er noko som er galt og setter utover.
Eg klarer å veilede den inn ein gong, men når det andre utraset kommer så er den borte :o(
Men men sånn er livet og morsomt var det :o)


Dagen etter så er været meir baetis vær igjen, og etter eit par timer med masse fiskepreik og god service på Bergen Aktiv, går turen ut for å lure flotte brunnørreter på små baetis dun i ei lita lureelv som me pleier å reise til tidlegt på våren.

Eg skal ikkje skrive så masse her, unntatt at me hadde ein kanon morsom dag med masse flott fisk og bra med Baetis Rhodani klekkinger.

Håper bildene kan få deg til og drømme deg litt bort like masse som me koste oss langs elva ;o)

















Dette er ikkje ei lett elv o fiske i pga alle trær som står overalt, men for oss så er det det som trigger :o)

Skitt fiske frå oss 2...

4 kommentarer:

  1. Nydelig.. Kjenner jeg savner den elven. Spesielt når solen kryper frem fra grantrær og busker =D

    Thight Lines

    SvarSlett
  2. Ja det er ein skikkelig kose-elv som vi alltid setter pris på å fiske i :)
    Det å gå å snike seg som ein ofte må der og kaste mellom tretoppene er litt av sjarmen :)

    Mvh
    Arild

    SvarSlett
  3. Herlig gutter! La akkurat ut en rapport fra ekso i helga. Ligger på nettsia til Eksingedalen.

    Ser jeg dere der neste helg?

    SvarSlett
    Svar
    1. Daniel. Visst alt går etter planen, så blir da ein tur med kjæring og barn, vist ikkje så blir det fiske nesten heile den uka + uka etter :o)
      Ser virkelig fram til og komme opp igjen etter gammelt og eg er ein smule misunlig på dei som er opp denne helga, men jobb er jobb og ferdig med det :o)

      Slett