tirsdag 13. september 2011

Ny dag, nye muligheter.

Frue og barn låg fortsatt og sov. Klokka var 0530 lørdags morgon og det var fortsatt småmørkt ute.

Lørdagen har alltid vært fruens dag. Fiske er liksomt heilt forbudt denne dagen. Men vist ein er lur og reise ut før dei har stått opp, så pleier det som oftast å gå greit :o)

Det var flo rundt kl 10, så eg ville være ute i god tid.

Siste turen eg hadde var Torsdagen, og det einaste eg satt igjen med då var forbannelsen over å ha mista en skikkelig rugg av ein havabbor, håpet om revansje var dermed stor denne dagen :0)

Etter eit par timer, kaffi og frukost. Så skulle den første havabbor-revansjen komme.

Hadde på ein kvit og orange clouser. La kastet eit par meter utforbi ei grunne.
Lot intermidieten synke i 10-15 sec før eg begynnte inntrekket.

Kjappe og kraftige  inntrekk skulle vise seg å trigge denne krabaten.
Abboren tok med eit kraftigt hugg  i det clouseren gjekk over ifrå det djupe og inn på det grunne.
det var ingen tvil denne gongen heller.
Dagens første abbor satt i den andre enden av lina.

"Fa** dette er berre deiligt" Kom det frå ein happy fisker. Resten av kampen smilte eg berre.
Og etter ein kjapp release og null bilder av denne flotte skapningen, så var det berre til å skjenke kaffi i koppen og nyte øyeblikket :0)

Men denne vakre morgonen var endå ikkje ferdig.
Eg fortsatte med den kvite og orange clouseren.

La kastet denne gongen litt meir skrått langs land.
Begynnte inntrekket etter at lina hadde synket like mye som sist.

Eit lite dunk i flua?? Okey. Stoppet inntrekket. Og det tok ikkje lenge før lina stramma seg opp.
Det einaste eg trengte å gjere var å gje eit tilfredstillande tilslag.

Men denne gongen så var det ikkje ein kjapp kamp.
Denne abboren var rett og slett STEIK forbanna.
Den drog ut all laus lina iløpet av sekunder, mens eg berre stod og lo :0)

 Etter 3 kraftige utras, så klarte eg å lure den inn i fingergrepet mitt.
Denne målte 60 cm og var smellfeit :0)

Eg la den forsikktigt ned igjen i sjøen. Fekk knipset et enkelt bilde, før den fekk sin velfortjente frihet tilbake.
Litt kjedeligt og være åleine ved sånne fangster, men det kommer fleire dager :0)

Uannsett!! Tusen takk for ein kanon kamp:0)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar