lørdag 17. september 2011

Til Sverige med fluestang og familie.

Fjerde året i Sverige og endelig skulle 4`er lina få dyppe seg i strømmande vatn.
Min nye svenske venn Jon, som jobber i den lokale fiskebutikken, tok meg med til sin egen lille koseelv eit godt stykke utforbi Halmstad.

På denne tida så var det Ignita Duns og spinner som gjeldt.
Men den gule Heptogenia e den døgnflua som e mest kjent frå denne elva.

Jon har skrevet ein meget lærerik artikel om denne døgnflua i, Fluefiske i Norden.
 Desverre så blei det ingen fisk hverken på meg eller Jon dei dagane me brukte langs denne flotte elva.
Men det er ikkje alltid det som gjer fisketuren verdt å hugsa :o)

Flott natur, kaffi og god humor er eit par ting som kan gjere ein fisketur utruleg morsom, og dei dagane me var ute så var alle desse tingene til stades :o)

Så til Jon!! Takker og bukker for at du viste meg din bakgård, og neste år så er det min tur til å vise deg litt av vår også :o)


 





 





Turen går tilbake neste år, og eg gledre meg som ein unge og viss gudane vil det, så blir det kanskje ein fisk også :o)

Mvh JonnyS...

2 kommentarer:

  1. Det va väldigt trevligt med sitt besök Jonny! Hoppas att vi kan mötas upp någonstans nästa år och ha det koseligt! ;) Härlig blogg ni har! Mvh//Jon

    SvarSlett
  2. Takker Jon :o)
    Det blir Sverige tur neste år også. Gleder meg stort :o) Håper også at dere tar turen innom til oss i Ekso, den perioden som vi snakket om bli midt i blinken :o)

    Mvh JonnyS...

    SvarSlett