lørdag 12. november 2011

Høstens/ Vinterens første binde kveld...

Det e vel ingen betre måte og bruke fredagskvelden på enn å preike fiske, flogemønster og bindemetoder med gode venner, mens ein sit bak bindestikka.

Sjølv om me mangla eit par stykker som ikkje kunne vere med denne fredagen, så blei det ein flott kveld og fleire slike kvelder kjem iløpet av vinterperioden :o)

Arild i full konsentrasjon...

Og så ein velfortjent kaffidråpe :o)

Sjøboksen skal fyllast opp :o)

.
Willy og Arild snakker kortlinenymphing :o) 

Arild med ei teppesild-imitasjon med craftfur under produksjon :o)

Snart klar for havet :o)

Runars cdc reke :o)

Ein jobber mens to slapper av :o)  

Willy i full konsentrasjon med ein tsjekker. Kanskje den skal dyppast i helga ;o)

Her løyse Cees og Jonny, verdensproblem :o)
Det blir ikkje lenge til neste gong, så viss det er fleire som vil vere med neste gong, så er dei hjertleg velkommen :o)
 Her blir det øldrikking, kaffi, brus og kanskje ein liten Cognac til kaffien også :o)


Takker for ein flott kveld gutter :o) 

2 kommentarer:

  1. Jeg skal være med neste gang, og hvis det blir en av de tre/fire helgene jeg vet jeg ikke kan før jul blir jeg jævlig forbanna!! ;) men i år har jeg mye bedre tid enn ifjor iallefall! Bandt ikke en eneste flue sist vinter, siden jeg aldri var hjemme før sesongen starta. Til gjengjeld har det de siste ukene tatt helt av!

    SvarSlett
  2. Slapp heilt av Daniel :o) Me skal gjøre det me kan for at det skal passe med dine ikkje jobbe perioder :-D

    Rekner med at me begynne om ikkje så lenge og i år så blir det nesten heilt sikkert berre ørret fluer :-D
    Trur eg ;o/

    Viss det er fleire som er intressert, så er det berre til og skrike ut :o)

    JonnyS...

    SvarSlett